Saturday, October 6, 2012

Kaheksas joonistus

Pilt tehtud 06.10.2012
Kell 12:25

Täna on mul hea päev. Juba varahommikul oli hea ilm ja puuotsad olid eredate kollaste päikesekiirtega kaunistatud. Heameelega läksin parki joonistama. Valisin sedasama rakurssi, kui viienda joonistuse puhul (seda, mida tegin, kui sadas vihma.) Mul oli väga hea meel, et täna lähenes minule noor perekond väikeste lastega ning ütles mulle paar soojat sõnu. Kuid pärast seda ootas mind tõeline üllatus. Minu juurde astus soome kunstnik, kelle nimi on Harri Tanskanen. Oli väga meeldiv temaga rääkida. Ta kiitis minu tööd, kinkis postkaardi oma maaliga ja me vahetasime omavahel e-mail aadresse. Kindlasti kirjutan temale! Kogu tee tagasi koju oli mul suur naeratus näol... :)

Peaagu unustasin puust ja joonistusest kirjutada. Võtsin täna pliiatsi nagu planeerisingi ja tegin visnadi. Oli kergemini proportsioone jälgida, kuid joonistusega ei ole ma päris rahul. Üritan järgmine kord rohkem spontaansust lisada.




No comments:

Post a Comment